Certificat d’artesà
Tenim la identitat que ens fa diferents… i la qualitat també. Es tracta d’un negoci amb distintiu que es mostra a l’entrada de cada local i vehicula a tots els establiments de la cadena.
Tenim la identitat que ens fa diferents… i la qualitat també. Es tracta d’un negoci amb distintiu que es mostra a l’entrada de cada local i vehicula a tots els establiments de la cadena.
Definim i estandaritzem processos, creant una arquitectura de local que és similar en tots els casos en quant contingut i definim preus. Els canals de venda, proveïdors i personal necessari s’aconsella però no s’obliga.
La franquícia és un negoci per a totes dues parts, franquiciador i franquiciat.
Cal confiar en el fet que és un negoci rendible, que els números que es mostren són reals, que la marca sempre estarà darrere per donar suport…
La marca és qui, a més d’aportar el Know How i la indicació de com han d’operar els franquiciats, condueix el negoci, detecta i resol problemes, aporta accions de màrqueting, detecta noves oportunitats, etc.
És necessari donar a conèixer la franquícia per arribar a moltes persones i traduir-se en creixement.